Χρειάζεστε βοήθεια?

Βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις παρακάτω.

FAQ

Έχω κλείσει ραντεβού και δεν έχω λάβει επιβεβαίωση. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που ο γιατρός βρίσκεται σε περιστατικό ή έχει προκύψει κάτι έκτακτο, ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην επιβεβαίωση του ραντεβού ή στην επικοινωνία από τον γιατρό και μπορείς να αναμένεις την επιβεβαίωση, εφόσον το επιθυμείς. Εναλλακτικά, μπορείς να ακυρώσεις το ραντεβού, χωρίς χρέωση, και να κλείσεις με άλλον ειδικό. Στα προφίλ των γιατρών αναγράφεται επίσης και ο εκτιμώμενος χρόνος επιβεβαίωσης για κάθε γιατρό, ώστε να γνωρίζεις σε πόση ώρα περίπου θα επιβεβαιωθεί το ραντεβού σου.

Πως μπορώ να ακυρώσω ένα ραντεβού που έχω κλείσει;

Το ραντεβού σου θα πρέπει να ακυρωθεί έως και 3 ώρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία & ώρα που έχεις λάβει στο επιβεβαιωτικό email/ SMS. Μπορείς να ακυρώσεις το ραντεβού σου με τους εξής παρακάτω τρόπους:

  • i. Συνδέσου απευθείας στον προσωπικό σου λογαριασμό ή επίλεξε την “Ακύρωση ραντεβού” μέσω του επιβεβαιωτικού email ή του email της υπενθύμισης. Θα μεταφερθείς στα επερχόμενα ραντεβού σου και από εκεί μπορείς να πατήσεις το κουμπί “ΑΚΥΡΩΣΗ” στο ραντεβού που θες να ακυρώσεις.
  • ii. Τηλεφωνικά, καλώντας τον αριθμό τηλεφώνου που έχεις λάβει στο επιβεβαιωτικό email & SMS. Εδώ θα βρεις αναλυτικά την Πολιτική Ακύρωσης.

Ξέχασα τον κωδικό μου και δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου.

Αν δεν θυμάσαι τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να κάνεις ανάκτηση κωδικού πατώντας εδώ όπου θα σου ζητηθεί να καταχωρήσεις το email σου ώστε να λάβεις οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού σου. Στη συνέχεια, θα λάβεις ένα email με την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο του email, θα μεταφερθείς στη σελίδα όπου μπορείς να ορίσεις έναν νέο κωδικό της επιλογής σου.

Πως συνδέομαι στο ραντεβού βιντεοκλήσης

Για να συνδεθείς στη βιντεοκλήση:

  • i. Άνοιξε το link που έλαβες με SMS και email
  • ii. Κάνε log in με τους κωδικούς σου στο doctoranytime.
  • iii. Επίτρεψε τη πρόσβαση στον ήχο και την κάμερα

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τη σύνδεσή μου στη βιντεοκλήση.

Για να συνδεθείς στη βιντεοκλήση:

  • i. Έλεγξε τη σύνδεσή σου στο internet
  • ii. Άνοιξε το link που έλαβες με SMS και email
  • iii. Κάνε log in με τους κωδικούς σου στο doctoranytime.
  • iv. Επίτρεψε τη πρόσβαση στον ήχο και την κάμερα
  • v. Δοκίμασε να συνδεθείς από άλλη συσκευή.

Αν παρ’ όλα αυτά η σύνδεση δεν είναι εφικτή ή παρουσιάζονται προβλήματα, η ομάδα εξυπηρέτησης του doctoranytime είναι εδώ για να σε βοηθήσει ώστε να λυθεί το πρόβλημα εκείνη την στιγμή. Επικοινώνησε μαζί μας άμεσα μέσω live chat.

Έχω κλειδώσει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να συνδεθώ.

Μετά από 10 προσπάθειες σύνδεσης με λανθασμένο κωδικό, για λόγους ασφαλείας, ο λογαριασμός σου κλειδώνεται προσωρινά. Ο λογαριασμός ξεκλειδώνει αυτόματα μετά 5 λεπτά, και από εδώ μπορείς να συνδεθείς στην προσωπική σου σελίδα στο doctoranytime.

Αν δεν θυμάσαι τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να κάνεις ανάκτηση κωδικού πατώντας εδώ όπου θα σου ζητηθεί να καταχωρήσεις το email σου ώστε να λάβεις οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού σου. Στη συνέχεια, θα λάβεις ένα email με την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο του email, θα μεταφερθείς στη σελίδα όπου μπορείς να ορίσεις έναν νέο κωδικό της επιλογής σου.

Πως μπορώ να αξιολογήσω τον γιατρό που επισκέφτηκα;

Όλοι οι ασθενείς που έχουν κλείσει το ραντεβού τους μέσω του doctoranytime μπορούν να αξιολογήσουν τον γιατρό τους, εφόσον το ραντεβού τους εχει επιβεβαιώθεί από το γιατρό, μέσω της φόρμας που λαμβάνουν στο email τους την επόμενη ημέρα του ραντεβού ή από τη προσωπική σελίδα ασθενούς, στην ενότητα “Τα ραντεβού μου”

Θέλω να αξιολογήσω έναν γιατρό που επισκέφτηκα αλλά δεν λειτουργεί το link της αξιολόγησης;

Σε περίπτωση, που έχουν περάσει 60 ημέρες από την πραγματοποίηση του ραντεβού ο ασθενής δεν έχει την δυνατότητα να καταχωρήσει αξιολόγηση για το ραντεβού του με τον γιατρό/διαγνωστικό κέντρο.

Έχω καταχωρήσει την αξιολόγησή μου αλλά δεν έχει αναρτηθεί ακόμα.

Για την ομάδα του doctoranytime κάθε αξιολόγηση είναι σημαντική και για τον λόγο αυτό, σύμφωνα με τη Πολιτική Διαχείρισης Αξιολογήσεων, η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει κάποιες ημέρες. Μόλις η αξιολόγησή σου αναρτηθεί, θα ενημερωθείς άμεσα με email. Αν χρειαστούν περαιτέρω διευκρινήσεις, η ομάδα που διαχειρίζεται τις αξιολογήσεις θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Πως μπορώ να αλλάξω την αξιολόγησή μου σε έναν γιατρό;

Μπορείς να μας στείλεις email στο support@doctoranytime.gr με την αξιολόγησή σου (τη βαθμολογία και το κείμενο) ώστε να προχωρήσουμε στην αλλαγή που επιθυμείς.

Πως μπορώ να μάθω το κόστος επίσκεψης/υπηρεσιών για έναν γιατρό;

Όλα τα εγγεγραμμένα μέλη του doctoranytime έχουν πρόσβαση από το προφίλ του γιατρού, στα κόστη υπηρεσιών από την ενότητα Υπηρεσίες και Κόστος. Η εγγραφή είναι δωρεάν και μπορείς να την ολοκληρώσεις εύκολα και γρήγορα συμπληρώνοντας εδώ τα στοιχεία σου.

Πως μπορώ να αλλάξω το email/username μου;

Μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα του doctoranytime στο μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε να προχωρήσουμε σε αλλαγή του email επικοινωνίας. Στη περίπτωση αυτή για τη σύνδεση σου στην προσωπική σου σελίδα το username θα παραμείνει το email που έχεις ήδη όμως όλη η επικοινωνία αλλά και τα μηνύματα που θα λαμβάνεις από την υπηρεσία θα γίνονται στο νέο email που θα καταχωρήσουμε.

Πως μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Μπορείς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου από την ενότητα “O λογαριασμός μου > Το προφίλ μου> Προσωπικές λεπτομέρειες” και στη συνέχεια να επιλέξεις Διαγραφή του λογαριασμού μου, στο κάτω μέρος της σελίδας. Μετά τη διαγραφή του λογαριασμού σου, διαγράφονται και όλα τα προσωπικά σου στοιχεία που υπήρχαν στη βάση μας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, email, κλπ) αλλά και στο ιστορικό των ραντεβού των γιατρών που είχες επισκεφθεί. Αν είχες καταχωρήσει αξιολόγηση για το ραντεβού σου, τότε παραμένει ανηρτημένη στο προφίλ του γιατρού χωρίς να εμφανίζονται τα αρχικά του ονόματός σου. Αν στο μέλλον θελήσεις να κάνεις και πάλι εγγραφή στο doctoranytime, μπορείς να δημιουργήσεις έναν νέο λογαριασμό εύκολα και γρήγορα εδώ.

Έχω κλείσει ραντεβού βιντεοκλήσης και δεν πραγματοποιήθηκε. Πως θα μου επιστραφεί το ποσό που πλήρωσα;

Με την ολοκλήρωση του αιτήματος για ραντεβού βιντεοκλήσης το προβλεπόμενο ποσό δεσμεύεται στην κάρτα σου αλλά ο λογαριασμό σου δεν χρεώνεται. Η χρέωση γίνεται μετά την ολοκλήρωση του ραντεβού και μετά από εντολή του γιατρού. Σε περίπτωση που ακυρώσεις το ραντεβού σου από τη προσωπική σελίδα ασθενούς, το ποσό αποδεσμεύεται αυτόματα και είναι πάλι διαθέσιμο στο λογαριασμό σου εντός των επόμενων 10 ημερών. Αν το ραντεβού δεν πραγματοποιηθεί αλλά δεν το έχεις ακυρώσει ηλεκτρονικά από τον λογαριασμό σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα του doctoranytime στο μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε να προχωρήσουμε στην ακύρωση του ραντεβού και την αποδέσμευση του ποσού.

Έχω κλείσει προπληρωμένο ραντεβού στο ιατρείο και δεν πραγματοποιήθηκε. Πως θα μου επιστραφεί το ποσό που πλήρωσα;

Σε περίπτωση που ακυρώσεις το ραντεβού σου από τη προσωπική σελίδα ασθενούς, το ποσό αποδεσμεύεται αυτόματα και είναι πάλι διαθέσιμο στο λογαριασμό σου εντός των επόμενων 10 ημερών. Αν το ραντεβού δεν πραγματοποιηθεί αλλά δεν το έχεις ακυρώσει ηλεκτρονικά από τον λογαριασμό σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα του doctoranytime στο μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε να προχωρήσουμε στην ακύρωση του ραντεβού και την αποδέσμευση του ποσού.

Πως διασφαλίζεται η εγκυρότητα των πληροφοριών που εμφανίζονται στα προφιλ γιατρών;

Η εγκυρότητα των πληροφοριών στα προφίλ των συνεργατών μας είναι πρωτίστης σημασίας για εμάς και εξασφαλίζεται από την διαδικασία που ακολουθούμε πριν ενεργοποιηθεί οποιοδήποτε προφίλ στο doctoranytime. Με βάση αυτή, ζητάμε από όλους μας τους συνεργάτες τον αριθμό αδείας λειτουργίας του ιατρείου/γραφείου του ενώ ταυτόχρονα επαληθεύουμε ότι είναι μέλος του εκάστοτε Ιατρικού Συλλόγου εφόσον πρόκειται για γιατρό. Η άδεια λειτουργίας ενός ιατρείου/γραφείου χορηγείται από τον αρμόδιο κρατικό φορέα εφόσον ελεγχθεί η εγκυρότητα των πιστοποιητικών που προσκομίζει ο εκάστοτε επαγγελματίας υγείας.

Πως μπορώ να αλλάξω ένα ραντεβού;

Για την αλλαγή του ραντεβού, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις απευθείας με το ιατρείο στο τηλέφωνο που έχεις λάβει με email & SMS (αν το ραντεβού έχει επιβεβαιωθεί), ώστε να σε ενημερώσουν για τη νέα διαθεσιμότητα. Εναλλακτικά, μπορείς να ακυρώσεις το ραντεβού σου και να κλείσεις νέο για την ημέρα και ώρα που σε εξυπηρετεί.

Που μπορώ να δω τις λεπτομέρειες του ραντεβού μου και τα στοιχεία του γιατρού;

Όλες οι λεπτομέρειες του ραντεβού σου βρίσκονται στο email που έλαβες πριν αλλά και μετά την επιβεβαίωση του ραντεβού, καθώς και στο SMS επιβεβαίωσης. Επίσης, όλες οι πληροφορίες των ραντεβού σου βρίσκονται στη προσωπική σου σελίδα, στην ενότητα “Τα ραντεβού μου”.

Θέλω να υποβάλλω μια ιατρική ερώτηση σε γιατρό.

Μέσω του doctoranytime, μπορείς να υποβάλεις ανώνυμα το ερώτημά σου στους συνεργάτες γιατρούς εδώ και να λάβεις έγκυρες απαντήσεις στα θέματα υγείας που σε απασχολούν, στο email σου.